فیلم برداری و مستندسازی

تکرار آنچه که پشت سر گذاشته ایم هرگز امکان پذیر نخواهد بود. تنها با مستندسازی است که می توان بخشی از رویدادهای زندگی را ثبت و در آینده از آنها بهره برداری کرد.
از سوی دیگر تهیه این تصاویر شما را در جمع بندی و شناسایی نقاط ضعف و قوت یاری می رساند.
در جریان برگزاری مراسم ها و رویدادها هرگز از تهیه فیـلم و عکس بـرداری جزئـیات آنـچه که در حیــن اجــراء می گذرد غافل نشوید.
فراموش نـکنید که در اختیار داشتن چنین آرشیوی به لحاظ تبلیغاتی دارای کاربردهای متعددی است.

هلیکوپترهای کنترلی و پرنـده های بدون سرنشین قادر به تصویربرداری از نماهای غیـر قابـل دستـرس برای دوربیـن های معمولی هستند.
با توجه به نصب دوربین های حرفه ای و انجام محاسبه فنی، لرزش دوربین نصب شده بر روی پرنده تا حد امکان گرفتـــه شـــده است. در نتیـجه تـصاویــر حاصـل دارای کیفیت بسیار بالایی است.
خروجی تصاویر بدست آمده فوق العاده زیبا و در عین حال شگفت انگیز خواهد بود. معمولا تصاویـر هوایـی جهت مصارف تبلــیغاتی، تولیــدات سینـمایی و تلویزیونی، ساخت تیزر و غیره استفاده می شوند.

واحد سيار مجموعه اي از امكانات تصويربرداري و ضبط سر صحنه است كه گاهی این مجموعه در يك خودرو ويژه جمع شده و براي ضبط رویدادهاي مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. مزيت عمده واحد سيار در اين است كه همزمان امكان استفاده از چندین دوربين براي ضبط برنامه وجود دارد.
خروجی دوربین ها در واحد سیار به میز تدوین منتقل شده و همزمان در آنجا توسط کارگردان تلویزیونی تصاویر مناسب با یکدیگر ترکیب می شوند. سپس در صورت استفاده از نمایشگر، امکان انتقال تصویر بر روی آن وجود دارد. همچنین در صورت استفاده از واحد سیار، خروجی دوربین ها بلافاصله پس از پایان عملیات تصویربرداری بصورت تدوین شده آماده است و دیگر نیازی به صرف زمان طولانی در این زمینه نخواهد بود.