نمایشگرها و تلویزیون های غول پیکر

مانیتور ها و تلویزیون های خانگی: این نوع نمایشگرها به راحتی قابل اتصال به رایانه و سایر وسایل صوتی و تصویری هستند و در ابعاد مختلفی (بنا به کاربری) مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین قابلیت اتصال روی پایه ایستاده، بر روی میز و یا سطح دیوار را دارا می باشند.
از سوی دیگر قابلیت پخش همزمان یک تصویری بر روی چندین نمایشگر وجود دارد.
ویدئو پراجکشن و پرده نمایش: معمول ترین شیوه نمایش تصاویر استفاده از ویدئو پراجکشن و پرده نمایش است. در این روش منبع نوری در فاصله ای مشخص از پرده نمایش قرار گرفته و تصویر را به روی آن منعکس می کند.
دستگاه های ویدئو پراجکشن دارای تراکم و توان های متفاوتی هستند که لازم است نوع مورد استفاده بنا به میزان روشنایی محیط، تعداد و فاصله تماشاگران انتخاب شود.
تلویزیون های غول پیکر: در گردهم آیی ها افراد در فواصل مختلفی از صحنه قرار داشته و به همین علت بسیاری از آنان قادر به مشاهده دقیق جزئیات نیستند. استفاده از نمایشگرهای غول پیکر به راحتی این مشکل را بر طرف می سازد. این نمایشگر ها از قرار گرفتند قطعات LED کنار یکدیـگر تـشکیل شده و در ابـعاد مختلفی قابل تهیه می باشند.
نسل جدید این نوع نمایشگرها دارای خروجی تصویر متراکم هستند و در هنگام استفاده حرارت تولید نمی کنند. از سوی دیگر وزن آنها در مقایسه با مدل های قبلی بسیار کمتر است که ایـن مسـاله موجب سهولـت در حمل و نـقل می گردد.
نمایشگر فضای باز: بمنظورسهولت در جابجایی و نصب این نمایشگر به ابعاد 530 در 350 سانتی متر، بر روی خودرو ویژه ای تعبیه شده است. در یک طرف این خودرو استیج آماده ای در ابعاد 500 در 250 سانتی متر و در سوی دیگر آن فضای مشابهی بعنوان پشت صحنه در نظر گرفته شده است.
نمایشگر قابل انعطاف: قابلیت انحنای این نوع نمایشگرها امکان تشکیل اشکال خاص را ایجاد کرده است و این موضوع تحولی در امر دکور صحنه محسوب می گردد.
نمایشگر کف: این نمایشگر ها بصورت کابین در ابعاد 64 در 64 سانتی متر و با اختلاف سطح 11 سانتی متر از کف می باشند. قابلیت پخش تصاویر، متن و جلوه های ویژه بر روی آنها وجود دارد.